Zoelen

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Wij geven uiteraard graag antwoord op al je vragen, maar check eerst even de meest gestelde vragen hieronder... misschien staat je antwoord er al tussen.

1 Voor het evenement

Je kunt 365 dagen per jaar en 24 uur per dag bij ons terecht voor je evenement. Onze crew staat van maandag tot en met vrijdag van 9.00 – 17.30 uur voor je klaar. Wil je graag een rondleiding over ons terrein? Geen probleem: neem gerust contact met ons op voor een afspraak!

Bij de bestelling van je tickets kun je kiezen voor online betalen of betalen via een overschrijving. Bij een overschrijving worden €35 administratiekosten in rekening gebracht. Het is niet mogelijk om de tickets pas op onze locatie af te rekenen.

De prijzen zijn gebaseerd op minimaal 10 personen. Voor minder dan 10 personen is geen probleem. Dit is exclusiever, maar per saldo wel iets duurder, want je betaalt dus altijd voor minimaal 10 personen.

Wijzigingen in je boeking kan je tot 3 dagen voor de dag zelf worden aangepast via MyAccount. Onverhoopt toch nog iemand of iets willen bijboeken binnen die 3 dagen? Dan mag je ons altijd bellen. 

Heb je nou geboekt en zijn er onverhoopt deelnemers die op één of andere manier niet mee kunnen? Je hebt tot één dag ná je activiteit de mogelijkheid om tickets te annuleren via MyAccount. Nadat je de kaartnummers hebt ingevuld, zetten wij je tickets op ongebruikt. Je kan ze zelf bewaren of doorsturen naar iemand anders… bijvoorbeeld als cadeautje!

De waarde van de tickets kunnen tot 2 jaar na datum gebruikt worden bij een nieuwe boeking bij een van onze labels:

Houd rekening met de volgende regels, anders wordt het verzoek niet goedgekeurd:

  • Maximaal 20% van het aantal tickets kan worden omgezet. Dit kan tot een maximum van 20 tickets.
  • Er moeten uiteindelijk 10 deelnemers over blijven.
  • Dit kan tot uiterlijk één dag na het evenement

Zodra je een online boeking of offerte hebt aangevraagd wordt automatisch een account aangemaakt op MyAccount! Hier kan je altijd inloggen om de offerte om te zetten in een boekingen, je offerte of boeking te wijzigen of aan te vullen! Erg handig! 

Heb je nou geboekt en zijn er onverhoopt deelnemers die op één of andere manier niet mee kunnen? Je hebt tot één dag ná je activiteit de mogelijkheid om tickets te annuleren via MyAccount. Nadat je de kaartnummers hebt ingevuld, zetten wij je tickets op ongebruikt. Je kan ze zelf bewaren of doorsturen naar iemand anders… bijvoorbeeld als cadeautje!

De waarde van de tickets kunnen tot 2 jaar na datum gebruikt worden bij een nieuwe boeking bij een van onze labels:

Houd rekening met de volgende regels, anders wordt het verzoek niet goedgekeurd:

  • Maximaal 20% van het aantal tickets kan worden omgezet. Dit kan tot een maximum van 20 tickets.
  • Er moeten uiteindelijk 10 deelnemers over blijven.
  • Dit kan tot uiterlijk één dag na het evenement

Uiteraard! Geef je wensen vooraf wel even aan op het deelnameregistratieformulier, dan houden wij er rekening mee. Dit formulier ontvang je bij je boeking!

2 Tijdens het evenement

Ja, je kunt je auto gewoon parkeren op ons terrein. Een routebeschrijving en alle verdere instructies voor toegang tot ons terrein vind je op je E-ticket.

Graag melden in het evenementengebouw bij de balie (naast de bar). Wij zorgen dat er vrijwel altijd iemand bij de entree staat om jullie op te vangen. Mocht dit niet zo zijn, schroom dan niet om gewoon door te lopen!

Ja! Er kunnen maximaal 13 personen The Maze in, maar de andere groepen zijn bezig met de andere ruimtes en zijn aan het puzzelen met de codes. Iedereen is daarom altijd bezig.

Jazeker! Voor €2 kun je een kluisje huren. Tip: huur een kluisje voor je hele team!

Je krijgt van ons een toegangspas waarop je geld kunt storten. Dit kan online via deze link of op locatie. Met deze pas kan je betalen, wij werken namelijk cashfree.

Vergeet je pasje niet, want dit is je toegangsbewijs én je betaalkaart. Bovendien is je hele arrangement hierop geprogrammeerd. Ben je je pasje toch vergeten of raak je je pasje kwijt? Voor 7,50 euro kun je een nieuw pasje laten maken bij de receptie. Maar let op: de waarde van je pasje ben je kwijt. Kortom: vergeet je pasje niet!

3 Na het evenement

Je hebt tot één dag ná je activiteit de mogelijkheid om tickets te annuleren via MyAccount. Nadat je de kaartnummers hebt ingevuld, zetten wij je tickets op ongebruikt. Je kan ze zelf bewaren of doorsturen naar iemand anders… bijvoorbeeld als cadeautje!

De waarde van de tickets kunnen tot 2 jaar na datum gebruikt worden bij een nieuwe boeking bij een van onze labels:

Houd rekening met de volgende regels, anders wordt het verzoek niet goedgekeurd:

  • Maximaal 20% van het aantal tickets kan worden omgezet. Dit kan tot een maximum van 20 tickets.
  • Er moeten uiteindelijk 10 deelnemers over blijven.
  • Dit kan tot uiterlijk één dag na het evenement

In het fotoboek vindt je de gaafste foto's die door ons geselecteerd zijn, misschien sta je er wel tussen? Maar, je kunt ook de foto's bekijken die elke week online worden gezet. Login met je kaartnummer om ze te bekijken, te downloaden of te delen.

Daarnaast plaatsen wij en alle deelnemers foto's op onze Facebook!

472